У цьому навчальному році ми дізнаємося про Петербузький період життя Тараса Шевченка, познайомимося із поезією "Думка" і поемою "Іван Підкова"
Виберіть те, що вас цікавить найбільше! Об'єднайтесь у групи, враховуючи свої уподобання.
Завдання для біографів
Виявляється, що Тарас Шевченко у зрілому віці жив в Україні всього два роки і дев'ять місяців. А покинув рідну землю юним підлітком з волі поміщика Енгельгардта, коли йому виповнилось всього п'ятнадцять.
Шевченко у Санкт-Петербурзі
Користуючись Інтеренет-ресурсами, підготуйте повідомлення з мультимедійною презентацією про перебування молодого Шевченка у Петербурзі.
Готуючи повідомлення, зверніть увагу на наступні питання.
Яким був Тарас Шевченко, коли опинився у Петербурзі?
Як зустріла майбутнього поета столиця Російської імперії?
Де навчався Шевченко у цей період?
Де навчався Шевченко у цей період?
Що дав молодому Шевченкові петербурзький період?
Назвіть митців, з якими звела доля Шевченка у Петербурзі? Яку роль відіграли вони у житті поета?
Завдання для майбутніх істориків
"Ся маленька книжечка відразу відкрила немов новий світ поезії, вибухнула, мов джерело чистої, холодної води, заясніла не відомою досі в українськім письменстві ясністю, простою й поетичною грацією вислову", - писав Іван Франко про "Кобзар" Шевченка.
Підготуйте повідомлення із мультимедійною презентацією про вихід "Кобзаря". Укажіть твори, які увійшли до першого видання.
Поміркуйте, про що, на ваш погляд, розповідав рідною мовою Тарас Шевченко у "Кобзарі" своїм сучасникам?
Тарас Шевченко жив у такий час, коли Запорозька Січ уже не існувала, а козацтво було вигнанцем. Що ж слугувало матеріалом для поетових творів про козацтво?
Завдання для літературознавців
- Прочитайте поезію "Думка" ("Тече вода в синє море,,,") у підручнику або у "Кобзарі"Шевченка.
- За допомогою діаграми Венна порівняйте долю козака у поезії і долю Шевченка. Визначте спільне і відмінне. Поміркуйте, чи можемо ми порівняти «долю козацьку» з долею самого поета?
- У вірші "Думка" Шевченко використав образ журавлів. Звернувшись до Інтернет-ресурсів, проаналізуйте, що символізує цей образ у творі?
Немає коментарів:
Дописати коментар